Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Танклевська, Наталія | |
dc.date.accessioned | 2020-11-04T10:18:41Z | |
dc.date.available | 2020-11-04T10:18:41Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Танклеська Н.С. Методичні рекомендації з самостійної роботи здобувачів другого (освітньо-професійного) рівня спеціальності 015 «Професійна освіта (Економіка)» з дисципліни «Глобальна економіка». Херсон: ДВНЗ «ХДАУ», 2019. 14 с. | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4597 | |
dc.description.abstract | Мета дисципліни «Глобальна економіка» - є формування у здобувачів другого рівня вищої освіти знань умов і факторів становлення та механізмів функціонування глобальної економіки. Завдання дисципліни: виявлення системної сутності економічної глобалізації; визначення глибини впливу глобальних трансформацій на світові інтеграційні процеси; ідентифікація основних параметрів глобального розвитку; визначення сучасних умов економічної безпеки держави в глобальному середовищі; аналіз особливостей формування національних і міжнародних стратегій розвитку. У результаті вивчення дисципліни «Глобальна економіка» здобувач повинен: знати: - природу, передумови та фактори становлення глобальної економіки; - закономірності глобальної корпоратизації бізнесу; - генезис глобальної економічної інтеграції; - характер, форми, моделі та конкурентні переваги регіональної економічної інтеграції в глобальних умовах розвитку; - динаміку процесів інституціоналізації глобального економічного розвитку; - форми та механізми соціалізації глобальної економіки; - механізми та інструментарій антициклічного регулювання економік у глобальній системі; - дію конкурентних механізмів глобального ринку; - напрями інтеграції України в глобальний економічний простір. уміти: - аналізувати тенденції глобалізації економічного розвитку; - виявляти та оцінювати проблеми розвитку міжнародного бізнесу в умовах глобалізації; - розробляти стратегічні заходи для забезпечення міжнародної конкурентоспроможності товарів, послуг, підприємств, галузей, міжгалузевих комплексів; - прогнозувати процеси глобалізаційного розвитку світової економіки; - визначати регулятивні пріоритети формування сучасної міжнародної економічної політики. Самостійна робота здобувачів другого (освітньо-професійного) рівня оцінюється під час проведення поточного контролю. З цією метою використовуються, термінологічні диктанти, фронтальне й експрес-опитування, перевірка рефератів, есе, статей, відповідей на контрольні запитання й завдання, тестовий контроль, розв’язування задач. | ru |
dc.publisher | ДВНЗ «Херсонський державний аграрний університет» | ru |
dc.subject | глобальна економіка | ru |
dc.subject | Кафедра економіки та фінансів | ru |
dc.title | Методичні рекомендації з самостійної роботи здобувачів другого (освітньопрофесійного) рівня спеціальності 015 «Професійна освіта (Економіка)» з дисципліни «Глобальна економіка» | ru |
dc.type | Other | ru |