Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Вольська, О.М. | |
dc.date.accessioned | 2020-11-04T07:20:50Z | |
dc.date.available | 2020-11-04T07:20:50Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Вольська, О. М. Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни «Управлінський консалтинг» для студентів усіх форм навчання спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування, 015 «Професійна освіта». Херсон, 2020. 15 с. | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4592 | |
dc.description.abstract | У результаті вивчення дисципліни студент повинен отримати знання про ефективний консалт-менеджмент з метою повного використання можливостей управлінської праці та організаційного потенціалу, зокрема: основні поняття управлінського консультування; методологічні основи управлінського консалтингу; еволюцію консалтингу як підприємницької діяльності; методи управлінського консультування; організаційні та психологічні аспекти управлінської консалтингової діяльності; основи планування та вдосконалення консультаційної роботи в організації. Студент повинен уміти: застосовувати у своїх практичних діях основні методологічні підходи (експертний, проектний і процесний) управлінського консультування, а також методи діагностування організаційних патологій і методи, спрямовані на командоутворення та управління конфліктними ситуаціями; професійно розвивати та підтримувати на високому рівні консультант-клієнтські стосунки; притримуватися за будь-яких труднощів і обставин у своїй роботі професійної етики консультанта; застосовувати залежно від ситуації найбільш доцільні й ефективні стилі та методи роботи як управлінського та організаційного консультанта-універсала чи консультанта-фахівця. | ru |
dc.publisher | ДВНЗ "ХДАУ" | ru |
dc.subject | Кафедра професійної освіти | ru |
dc.title | Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни «Управлінський консалтинг» для студентів усіх форм навчання спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування, 015 «Професійна освіта» | ru |
dc.type | other |