Репозиторий Dspace

Формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців спеціальності «Професійна освіта (Економіка)»

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Варнавська, Інна
dc.date.accessioned 2020-06-14T16:41:06Z
dc.date.available 2020-06-14T16:41:06Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том ІІІ: Констатації та діалоги в просторі науки та освіти [колективна монографія] / [Наукова редакція: Я. Ґжесяк, І.Зимомря, В.Ільницький]. Конін – Ужгород – Київ – Херсон: Посвіт, 2020. С.19-30. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3890
dc.description.abstract Наукова робота присвячена проблемам формування мовленнєвої культури фахівців. Визначено комплекс методів формування комунікативної культури майбутніх фахівців економічного напряму. У дослідженні позначено основні засади спілкування, спираючись на які, можна оволодіти необхідними комунікативними уміннями. Проаналізовано найважливіші пізнавальні методи комунікативної культури: метод самостійного навчання (самоосвіта), інформаційно-рецептивний, проблемний методи і метод евристичної бесіди. Досліджено елементи, які відіграють важливу роль у формуванні мислення майбутніх фахівців-економістів. Доведено, що педагогічні методи необхідно добирати з урахуванням дидактичної мети, характеру і змісту навчального матеріалу. ru
dc.description.abstract The scientific work is devoted to problems of specialist’s speech culture formation. The complex of forming methods of the communicative culture of future economic specialists has been determined. The study outlines the basic principles of communication, based on which, it is possible to master the necessary communication skills. The most important cognitive methods of communicative culture have been analyzed: the method of self-study (self-education), information-receptive, problematic methods and the method of heuristic conversation. The elements that play an important role in shaping the thinking of future economists have been studied. It has been shown that pedagogical methods need to be tailored to the didactic purpose, nature and content of the teaching material.
dc.language.iso other ru
dc.publisher Посвіт ru
dc.subject комунікативна культура ru
dc.subject методи навчання ru
dc.subject фахівці економічного напряму ru
dc.subject проблемний метод
dc.subject засади спілкування
dc.subject заняття з української мови (за професійним спрямуванням)
dc.subject communicative culture
dc.subject teaching methods
dc.subject economic specialists
dc.subject problem method
dc.subject basics of communication
dc.subject classes in Ukrainian language (professional direction)
dc.subject Кафедра професійної освіти
dc.title Формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців спеціальності «Професійна освіта (Економіка)» ru
dc.type Book chapter ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись