Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Варнавська, Інна | |
dc.date.accessioned | 2020-06-14T16:41:06Z | |
dc.date.available | 2020-06-14T16:41:06Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том ІІІ: Констатації та діалоги в просторі науки та освіти [колективна монографія] / [Наукова редакція: Я. Ґжесяк, І.Зимомря, В.Ільницький]. Конін – Ужгород – Київ – Херсон: Посвіт, 2020. С.19-30. | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3890 | |
dc.description.abstract | Наукова робота присвячена проблемам формування мовленнєвої культури фахівців. Визначено комплекс методів формування комунікативної культури майбутніх фахівців економічного напряму. У дослідженні позначено основні засади спілкування, спираючись на які, можна оволодіти необхідними комунікативними уміннями. Проаналізовано найважливіші пізнавальні методи комунікативної культури: метод самостійного навчання (самоосвіта), інформаційно-рецептивний, проблемний методи і метод евристичної бесіди. Досліджено елементи, які відіграють важливу роль у формуванні мислення майбутніх фахівців-економістів. Доведено, що педагогічні методи необхідно добирати з урахуванням дидактичної мети, характеру і змісту навчального матеріалу. | ru |
dc.description.abstract | The scientific work is devoted to problems of specialist’s speech culture formation. The complex of forming methods of the communicative culture of future economic specialists has been determined. The study outlines the basic principles of communication, based on which, it is possible to master the necessary communication skills. The most important cognitive methods of communicative culture have been analyzed: the method of self-study (self-education), information-receptive, problematic methods and the method of heuristic conversation. The elements that play an important role in shaping the thinking of future economists have been studied. It has been shown that pedagogical methods need to be tailored to the didactic purpose, nature and content of the teaching material. | |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Посвіт | ru |
dc.subject | комунікативна культура | ru |
dc.subject | методи навчання | ru |
dc.subject | фахівці економічного напряму | ru |
dc.subject | проблемний метод | |
dc.subject | засади спілкування | |
dc.subject | заняття з української мови (за професійним спрямуванням) | |
dc.subject | communicative culture | |
dc.subject | teaching methods | |
dc.subject | economic specialists | |
dc.subject | problem method | |
dc.subject | basics of communication | |
dc.subject | classes in Ukrainian language (professional direction) | |
dc.subject | Кафедра професійної освіти | |
dc.title | Формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців спеціальності «Професійна освіта (Економіка)» | ru |
dc.type | Book chapter | ru |