Репозиторий Dspace

Конкурентний стан ринку горілчаних виробів на Україні

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Сергєєва, Ю.А.
dc.date.accessioned 2020-04-13T17:22:14Z
dc.date.available 2020-04-13T17:22:14Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Сергєєва, Ю. А. Конкурентний стан ринку горілчаних виробів на Україні [Текст] / Ю. А. Сергєєва // Таврійський науковий вісник. - Херсон : Айлант, 2012. - Вип.78. - С. 287-293. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2286
dc.description.abstract В роботі проаналізовані основні проблеми ринку горілчаних напоїв, об’єм виробництва на Україні, об’єм продажів на внутрішньому ринку, структура виробництва, частка імпорту на українському ринку та експорту. Під час дослідження дійшли висновку, що на поведінку споживача впливають такі види факторів: психологічні; особистісні; фактори ситуаційного впливу; соціокультурні фактори; вплив комплексу маркетингу; фактор естетичного задоволення; фактор економічного сприйняття купівлі; фактор претензійності і престижу; фактор компетентності; фактор грошових можливостей. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ДВНЗ " Херсонський державний аграрний університет" ru
dc.title Конкурентний стан ринку горілчаних виробів на Україні ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись