Репозиторий Dspace

Особливості процесу формування системи агромаркетингу на підприємствах АПК

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бурова, О.М.
dc.date.accessioned 2020-04-09T17:01:52Z
dc.date.available 2020-04-09T17:01:52Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Бурова, О.М. Особливості процесу формування системи агромаркетингу на підприємствах АПК [Текст] / О. М. Бурова // Таврійський науковий вісник. - Херсон : Айлант, 2012. - Вип.78. - С. 187-193. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2200
dc.description.abstract Досліджено теоретичні підходи до визначення категорії агромаркетинг. Виділено та проаналізовано галузеві проблеми й особливості маркетингу в агропромислових підприємствах. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ДВНЗ " Херсонський державний аграрний університет" ru
dc.title Особливості процесу формування системи агромаркетингу на підприємствах АПК ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись