DSpace Repository

Особливості процесу формування системи агромаркетингу на підприємствах АПК

Show simple item record

dc.contributor.author Бурова, О.М.
dc.date.accessioned 2020-04-09T17:01:52Z
dc.date.available 2020-04-09T17:01:52Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Бурова, О.М. Особливості процесу формування системи агромаркетингу на підприємствах АПК [Текст] / О. М. Бурова // Таврійський науковий вісник. - Херсон : Айлант, 2012. - Вип.78. - С. 187-193. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2200
dc.description.abstract Досліджено теоретичні підходи до визначення категорії агромаркетинг. Виділено та проаналізовано галузеві проблеми й особливості маркетингу в агропромислових підприємствах. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ДВНЗ " Херсонський державний аграрний університет" ru
dc.title Особливості процесу формування системи агромаркетингу на підприємствах АПК ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account