dc.contributor.author |
Соловйов, І. О. |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-25T07:52:16Z |
|
dc.date.available |
2020-02-25T07:52:16Z |
|
dc.date.issued |
2000 |
|
dc.identifier.citation |
Соловйов, І. О Маркетинг в АПК як економічний інструмент управління [Текст] І.О Соловйов // Таврійський науковий вісник. - Херсон : Айлант, 2000. - Вып.14. - С. 159-165 |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/760 |
|
dc.description.abstract |
Маркетинг – це не тільки одна зі сфер АПК та функція ринку,в цілому. Маркетинг сьогодні – це філософія підприємницької діяльності та управлінська концепція, в основі якої знаходяться процеси зміни пріоритетів у виробництві та поглядів на місце і роль
людини у системі економічних відносин. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Айлант |
ru |
dc.title |
Маркетинг в АПК як економічний інструмент управління |
ru |
dc.type |
Article |
ru |