Репозиторий Dspace

Маркетинг в АПК як економічний інструмент управління

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Соловйов, І. О.
dc.date.accessioned 2020-02-25T07:52:16Z
dc.date.available 2020-02-25T07:52:16Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.citation Соловйов, І. О Маркетинг в АПК як економічний інструмент управління [Текст] І.О Соловйов // Таврійський науковий вісник. - Херсон : Айлант, 2000. - Вып.14. - С. 159-165 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/760
dc.description.abstract Маркетинг – це не тільки одна зі сфер АПК та функція ринку,в цілому. Маркетинг сьогодні – це філософія підприємницької діяльності та управлінська концепція, в основі якої знаходяться процеси зміни пріоритетів у виробництві та поглядів на місце і роль людини у системі економічних відносин. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Айлант ru
dc.title Маркетинг в АПК як економічний інструмент управління ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись