Репозиторий Dspace

Система маркетингового управління транспортних підприємств

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Шарко, М.В.
dc.contributor.author Березняк, А.О.
dc.date.accessioned 2021-01-26T09:58:14Z
dc.date.available 2021-01-26T09:58:14Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Шарко, М. В. Система маркетингового управління транспортних підприємств/ М. В. Шарко, А. О. Березняк // Таврійський науковий вісник. - Херсон : Айлант, 2015. - Вип.91. - С. 344-349 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5786
dc.description.abstract В статті наведено результати аналізу можливостей та умов розвитку процесів маркетингового управління фінансовою та інвестиційною діяльністю транспортних підприємств. Розроблена система яка ґрунтується на реалізації елементів комплексу маркетингового управління інвестиційною та фінансовою діяльністю підприємств в напрямку досягнення оптимального стану співвідношення інтересів підприємства із зовнішніми суб’єктами інвестиційних та фінансових відносин. Обґрунтовано комплекс дій з досягнення цілей фінансово-інвестиційної діяльності транспортних підприємств. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Херсонський державний аграрний університет ru
dc.title Система маркетингового управління транспортних підприємств ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись