dc.contributor.author |
Савіна, Г.Г. |
|
dc.contributor.author |
Волинец, Т.Г. |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-26T09:48:27Z |
|
dc.date.available |
2021-01-26T09:48:27Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Савіна, Г. Г. Детермінанти формування бізнес-середовища для забезпечення привабливості туристичних продуктів / Г. Г. Савіна, Т. Г. Волинец // Таврійський науковий вісник . - Херсон : Айлант, 2015. - Вип.91. - С. 318-323 |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/5782 |
|
dc.description.abstract |
Виконано аналіз динаміки туристичних потоків і частки прямих вкладів від туристичної сфери є ВВП України. Пропонується низка заходів щодо поліпшення привабливості туристичних продуктів, заснованих на формуванні бізнес-середовища, сприяючого задоволенню запитів споживачів. Визначені детермінанти її складових: заміна адміністративної системи інвестування ринковою, різноманіття форм і джерел фінансування, координація і розвиток інноваційної діяльності, наявність інвестиційно-інноваційного клімату, створення інституційного середовища і розвиненої інфраструктури. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Херсонський державний аграрний університет |
ru |
dc.title |
Детермінанти формування бізнес-середовища для забезпечення привабливості туристичних продуктів |
ru |
dc.type |
Article |
ru |