Репозиторий Dspace

Детермінанти формування бізнес-середовища для забезпечення привабливості туристичних продуктів

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Савіна, Г.Г.
dc.contributor.author Волинец, Т.Г.
dc.date.accessioned 2021-01-26T09:48:27Z
dc.date.available 2021-01-26T09:48:27Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Савіна, Г. Г. Детермінанти формування бізнес-середовища для забезпечення привабливості туристичних продуктів / Г. Г. Савіна, Т. Г. Волинец // Таврійський науковий вісник . - Херсон : Айлант, 2015. - Вип.91. - С. 318-323 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5782
dc.description.abstract Виконано аналіз динаміки туристичних потоків і частки прямих вкладів від туристичної сфери є ВВП України. Пропонується низка заходів щодо поліпшення привабливості туристичних продуктів, заснованих на формуванні бізнес-середовища, сприяючого задоволенню запитів споживачів. Визначені детермінанти її складових: заміна адміністративної системи інвестування ринковою, різноманіття форм і джерел фінансування, координація і розвиток інноваційної діяльності, наявність інвестиційно-інноваційного клімату, створення інституційного середовища і розвиненої інфраструктури. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Херсонський державний аграрний університет ru
dc.title Детермінанти формування бізнес-середовища для забезпечення привабливості туристичних продуктів ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись