DSpace Repository

Роль маркетингової концепції у просуванні круп’яної органічної продукції

Show simple item record

dc.contributor.author Орленко, О.В.
dc.date.accessioned 2021-01-26T09:41:05Z
dc.date.available 2021-01-26T09:41:05Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Орленко, О. В. Роль маркетингової концепції у просуванні круп’яної органічної продукції / О. В. Орленко // Таврійський науковий вісник. - Херсон : Айлант, 2015. - Вип.91. - С. 301-307 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5779
dc.description.abstract Обґрунтовано важливість проведення маркетингових досліджень попиту на органічну продукцію. Визначено фактори, які гальмують розвиток органічного виробництва в Україні. На підставі результатів анкетування представлені ключові характеристики споживачів органічної сільськогосподарської продукції. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Херсонський державний аграрний університет ru
dc.title Роль маркетингової концепції у просуванні круп’яної органічної продукції ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account