dc.contributor.author |
Орленко, О.В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-26T09:41:05Z |
|
dc.date.available |
2021-01-26T09:41:05Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Орленко, О. В. Роль маркетингової концепції у просуванні круп’яної органічної продукції / О. В. Орленко // Таврійський науковий вісник. - Херсон : Айлант, 2015. - Вип.91. - С. 301-307 |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/5779 |
|
dc.description.abstract |
Обґрунтовано важливість проведення маркетингових досліджень попиту на органічну продукцію. Визначено фактори, які гальмують розвиток органічного виробництва в Україні. На підставі результатів анкетування представлені ключові характеристики споживачів органічної сільськогосподарської продукції. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Херсонський державний аграрний університет |
ru |
dc.title |
Роль маркетингової концепції у просуванні круп’яної органічної продукції |
ru |
dc.type |
Article |
ru |