Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сахацький, М.П.
dc.contributor.author Козуб, Н.М.
dc.date.accessioned 2020-06-05T11:41:14Z
dc.date.available 2020-06-05T11:41:14Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3588
dc.description.abstract У повсякденному житті поняття “маркетинг” і “ринок” ототожнюється. І той, хто має поверхневе уявлення про маркетинг, але конкретно не займався теорією або практикою маркетингу, вважають ці поняття взаємозамінними. А тому багато економістів вважає, що маркетинг це те, що пов’язано тільки з реалізацією, і в першу чергу, з рекламою. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Херсонський державний аграрний університет ru
dc.title Маркетинг і ринок ru
dc.type Article ru


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу