dc.contributor.author |
Сергеєва, Н.В. |
|
dc.date.accessioned |
2020-04-09T07:06:34Z |
|
dc.date.available |
2020-04-09T07:06:34Z |
|
dc.date.issued |
2002 |
|
dc.identifier.citation |
Сергєєва, Н. В. Маркетингові дослідження та реклама в сучасному менеджменті галузі розсадництва [Текст] / Н.В. Сергєєва // Таврійський науковий вісник. - Херсон : Айлант, 2002. - Вып.22. - С. 221-226 |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2179 |
|
dc.description.abstract |
Необхідність проведення маркетингових досліджень ні в кого не викликає сумнівів. Дослідження ринку забезпечують точну відповідь на багато важливих питань діяльності підприємства. Результати і прогнози, отримані від комплексного маркетингового аналізу необхідні для успіху сучасного підприємства. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Херсонський державний аграрний університет |
ru |
dc.title |
Маркетингові дослідження та реклама в сучасному менеджменті галузі розсадництва |
ru |
dc.type |
Article |
ru |