00 DSpace/Manakin Repository

Маркетингові дослідження та реклама в сучасному менеджменті галузі розсадництва

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сергеєва, Н.В.
dc.date.accessioned 2020-04-09T07:06:34Z
dc.date.available 2020-04-09T07:06:34Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.citation Сергєєва, Н. В. Маркетингові дослідження та реклама в сучасному менеджменті галузі розсадництва [Текст] / Н.В. Сергєєва // Таврійський науковий вісник. - Херсон : Айлант, 2002. - Вып.22. - С. 221-226 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2179
dc.description.abstract Необхідність проведення маркетингових досліджень ні в кого не викликає сумнівів. Дослідження ринку забезпечують точну відповідь на багато важливих питань діяльності підприємства. Результати і прогнози, отримані від комплексного маркетингового аналізу необхідні для успіху сучасного підприємства. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Херсонський державний аграрний університет ru
dc.title Маркетингові дослідження та реклама в сучасному менеджменті галузі розсадництва ru
dc.type Article ru


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу