DSpace Repository

Значення та проблеми маркетингового дослідження ринку плодоягідної продукції

Show simple item record

dc.contributor.author Севрюкова, С.М.
dc.date.accessioned 2020-05-23T08:24:16Z
dc.date.available 2020-05-23T08:24:16Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Севрюкова, С. М. Значення та проблеми маркетингового дослідження ринку плодоягідної продукції [Текст] / С. М. Севрюкова // Таврійський науковий вісник. - Херсон : Айлант, 2012. - Вип.80. - С. 331-337. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3389
dc.description.abstract Стаття присвячена методичним проблемам проведення маркетингових досліджень в агробізнесі, а саме на ринку плодоягідної продукції. Розглянуто основні види маркетингових досліджень, що здійснюються в сучасних умовах господарювання. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ДВНЗ " Херсонський державний аграрний університет" ru
dc.title Значення та проблеми маркетингового дослідження ринку плодоягідної продукції ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account