dc.contributor.author |
Севрюкова, С.М. |
|
dc.date.accessioned |
2020-05-23T08:24:16Z |
|
dc.date.available |
2020-05-23T08:24:16Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Севрюкова, С. М. Значення та проблеми маркетингового дослідження ринку плодоягідної продукції [Текст] / С. М. Севрюкова // Таврійський науковий вісник. - Херсон : Айлант, 2012. - Вип.80. - С. 331-337. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3389 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена методичним проблемам проведення маркетингових
досліджень в агробізнесі, а саме на ринку плодоягідної продукції. Розглянуто
основні види маркетингових досліджень, що здійснюються в сучасних умовах
господарювання. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
ДВНЗ " Херсонський державний аграрний університет" |
ru |
dc.title |
Значення та проблеми маркетингового дослідження ринку плодоягідної продукції |
ru |
dc.type |
Article |
ru |