Репозиторий Dspace

Значення та проблеми маркетингового дослідження ринку плодоягідної продукції

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Севрюкова, С.М.
dc.date.accessioned 2020-05-23T08:24:16Z
dc.date.available 2020-05-23T08:24:16Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Севрюкова, С. М. Значення та проблеми маркетингового дослідження ринку плодоягідної продукції [Текст] / С. М. Севрюкова // Таврійський науковий вісник. - Херсон : Айлант, 2012. - Вип.80. - С. 331-337. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3389
dc.description.abstract Стаття присвячена методичним проблемам проведення маркетингових досліджень в агробізнесі, а саме на ринку плодоягідної продукції. Розглянуто основні види маркетингових досліджень, що здійснюються в сучасних умовах господарювання. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ДВНЗ " Херсонський державний аграрний університет" ru
dc.title Значення та проблеми маркетингового дослідження ринку плодоягідної продукції ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись