dc.contributor.author |
Боліла, С. Ю. |
|
dc.contributor.author |
Сергєєва, Ю. А. |
|
dc.contributor.author |
Осадчук, І. В. |
|
dc.contributor.author |
Бикова, В. Г. |
|
dc.date.accessioned |
2020-04-29T08:42:12Z |
|
dc.date.available |
2020-04-29T08:42:12Z |
|
dc.date.issued |
2002 |
|
dc.identifier.citation |
оліла С.Ю. Розробка стратегії розвитку підприємства в галузі рекламної діяльності [Текст] / С.Ю. Боліла, Ю.А. Сергєєва, І.В Осадчук, В.Г. Бикова // Таврійський науковий вісник / Херсонський державний аграрний університет. - Херсон : Айлант, 2003. - Вип.26. - С.170-180. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2903 |
|
dc.description.abstract |
Стратегічний підхід до управління підприємствами в умовах загострення конкурентної боротьби є на сьогодні одним із вирішальних факторів, що забезпечує конкурентоспроможність і стійкі позиції фірми як учасника ринку. Тому удосконалення діяльності підприємства з позицій стратегічного управління, що було поставлено нами за мету, на сьогодні є досить актуальною темою. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Херсонський державний аграрний університет |
ru |
dc.title |
Розробка стратегії розвитку підприємства в галузі рекламної діяльності |
ru |
dc.type |
Article |
ru |