dc.contributor.author |
Боліла, С. Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2020-04-14T10:59:21Z |
|
dc.date.available |
2020-04-14T10:59:21Z |
|
dc.date.issued |
2002 |
|
dc.identifier.citation |
Боліла, С. Ю. Удосконалення організаційної структури управління інформаційно-рекламного центру [Текст] / С.Ю. Боліла // Таврійський науковий вісник. - Херсон : Айлант, 2002. - Вип.23. - С. 104-106. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2343 |
|
dc.description.abstract |
Досвід провідних міжнародних і вітчизняних рекламних агенцій показав, що їх успіх не стільки в рекламних технологіях, які вони використовують, скільки у “технологіях менеджменту”. Рекламні технології усім відомі, вони залишаються незмінними вже багато років, а “технології менеджменту” змінюються постійно, і всі відомі рекламні агенції приділяють питанням управління постійну увагу й тримають їх у таємниці. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Херсонський державний аграрний університет |
ru |
dc.title |
Удосконалення організаційної структури управління інформаційно-рекламного центру |
ru |
dc.type |
Article |
ru |