dc.contributor.author |
Боліла, С. Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2020-04-07T11:43:40Z |
|
dc.date.available |
2020-04-07T11:43:40Z |
|
dc.date.issued |
2002 |
|
dc.identifier.citation |
Боліла, С. Ю. Удосконалення діяльності інформаційно-рекламного центру на принципах стратегічного управління [Текст] / С.Ю. Боліла // Таврійський науковий вісник. - Херсон : Айлант, 2002. - Вып.22. - С. 187-191 |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2070 |
|
dc.description.abstract |
Досить швидкі зміни ділового середовища українських підприємств будь-якої форми власності, пов’язані з розвитком конкуренції, інформаційних технологій, глобалізацією бізнесу і багатьма іншими факторами, обумовлюють зростання важливості стратегічного управління. Тому визначення основних шляхів розвитку діяльності підприємства з позицій стратегічного менеджменту на сьогодні є досить актуальною темою. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Херсонський державний аграрний університет |
ru |
dc.title |
Удосконалення діяльності інформаційно- рекламного центру на принципах стратегічного управління |
ru |
dc.type |
Article |
ru |