dc.contributor.author |
Соловйов, І. О. |
|
dc.date.accessioned |
2020-04-01T07:41:49Z |
|
dc.date.available |
2020-04-01T07:41:49Z |
|
dc.date.issued |
2002 |
|
dc.identifier.citation |
Соловйов, І. О Використання результатів діагностики фінансової діяльності підприємства для коректуання задач управління маркетингом [Текст] / І.О Соловйов // Таврійський науковий вісник. - Херсон : Айлант, 2002. - Вып.21. - С. 178-182 |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1722 |
|
dc.description.abstract |
В умовах ринкової економіки проблеми пов’язані з маркетингом набувають першорядного значення. Майже всі вони в ній чи іншій мірі пов’язані з процесом реалізації продукції, який є сполучною ланкою між виробництвом та споживачем. Від того, як продається продукція, який попит на неї, залежать об’єми виробництва і стан підприємства в цілому. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Херсонський державний аграрний університет |
ru |
dc.title |
Використання результатів діагностики фінансової діяльності підприємства для коректування задач управління маркетингом |
ru |
dc.type |
Article |
ru |