DSpace Repository

Використання результатів діагностики фінансової діяльності підприємства для коректування задач управління маркетингом

Show simple item record

dc.contributor.author Соловйов, І. О.
dc.date.accessioned 2020-04-01T07:41:49Z
dc.date.available 2020-04-01T07:41:49Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.citation Соловйов, І. О Використання результатів діагностики фінансової діяльності підприємства для коректуання задач управління маркетингом [Текст] / І.О Соловйов // Таврійський науковий вісник. - Херсон : Айлант, 2002. - Вып.21. - С. 178-182 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1722
dc.description.abstract В умовах ринкової економіки проблеми пов’язані з маркетингом набувають першорядного значення. Майже всі вони в ній чи іншій мірі пов’язані з процесом реалізації продукції, який є сполучною ланкою між виробництвом та споживачем. Від того, як продається продукція, який попит на неї, залежать об’єми виробництва і стан підприємства в цілому. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Херсонський державний аграрний університет ru
dc.title Використання результатів діагностики фінансової діяльності підприємства для коректування задач управління маркетингом ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account