DSpace Repository

Особливості управління ціновою політикою в умовах маркетингової діяльності підприємства

Show simple item record

dc.contributor.author Олійник, І.В.
dc.date.accessioned 2024-01-07T18:44:31Z
dc.date.available 2024-01-07T18:44:31Z
dc.date.issued 2022-11-02
dc.identifier.citation 8. Олійник І.В. Особливості управління ціновою політикою в умовах маркетингової діяльності підприємства / І.В. Олійник // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі [Електронний ресурс] : тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2022 р. / Державний біотехнологічний ун-т. – Електронні текстові дані. – Харків, 2022. С. 160-162. - Режим доступу: https://biotechuniv.edu.ua/wp-content/uploads/2022/11/tezy-konf-02-11-22.pdf ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8682
dc.language.iso other ru
dc.publisher Державний біотехнологічний університет ru
dc.title Особливості управління ціновою політикою в умовах маркетингової діяльності підприємства ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account