00 DSpace/Manakin Repository

Брендинг як інструмент посилення конкурентних позицій закладу вищої освіти на ринку освітніх послуг

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Олійник, І.В.
dc.date.accessioned 2024-01-07T17:07:05Z
dc.date.available 2024-01-07T17:07:05Z
dc.date.issued 2021-05-12
dc.identifier.citation 2. Олійник І. В. Брендинг як інструмент посилення конкурентних позицій закладу вищої освіти на ринку освітніх послуг / І.В. Олійник // Актуальні проблеми теорії менеджменту, маркетингу та фінансів : наукові ідеї та механізми реалізації : Матеріали всеукраїнської (із зарубіжною участю) наукової конференції / Донецький національний технічний університет / Покровськ: ДВНЗ «ДонНТУ», 2021. С. 117-120. - Режим доступу: https://donntu.edu.ua/wp-content/uploads/2021/05/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BA%D0%B0-%D0%A3%D0%A4%D0%95%D0%91-docx.pdf ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8667
dc.language.iso other ru
dc.publisher Донецький національний технічний університет ru
dc.title Брендинг як інструмент посилення конкурентних позицій закладу вищої освіти на ринку освітніх послуг ru
dc.type Article ru


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу