Репозиторий Dspace

Брендинг як інструмент посилення конкурентних позицій закладу вищої освіти на ринку освітніх послуг

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Олійник, І.В.
dc.date.accessioned 2024-01-07T17:07:05Z
dc.date.available 2024-01-07T17:07:05Z
dc.date.issued 2021-05-12
dc.identifier.citation 2. Олійник І. В. Брендинг як інструмент посилення конкурентних позицій закладу вищої освіти на ринку освітніх послуг / І.В. Олійник // Актуальні проблеми теорії менеджменту, маркетингу та фінансів : наукові ідеї та механізми реалізації : Матеріали всеукраїнської (із зарубіжною участю) наукової конференції / Донецький національний технічний університет / Покровськ: ДВНЗ «ДонНТУ», 2021. С. 117-120. - Режим доступу: https://donntu.edu.ua/wp-content/uploads/2021/05/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BA%D0%B0-%D0%A3%D0%A4%D0%95%D0%91-docx.pdf ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8667
dc.language.iso other ru
dc.publisher Донецький національний технічний університет ru
dc.title Брендинг як інструмент посилення конкурентних позицій закладу вищої освіти на ринку освітніх послуг ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись