Репозиторий Dspace

Яковенко Р.В.; Базака Р.В.; Кандиба М.А. ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В СИСТЕМІ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Базака, Роман Вікторович
dc.date.accessioned 2024-01-06T13:25:53Z
dc.date.available 2024-01-06T13:25:53Z
dc.date.issued 2023-12-12
dc.identifier.citation Сьогодні інтернет представляє доступ до значного масиву програмного забезпечення та сервісів, які дозволяють маркетологу досліджувати репутацію фірми в засобах масової інформації в мережі, зокрема платформи для моніторингу репутації в соціальних мережах. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8626
dc.description.abstract У тезах охарактеризовано особливості функціонування сучасних діджитал-технологій, а саме спільнот за інтересами в соціальних мережах «Фейсбук» та «Інстаграм» як сучасного інструменту в системі маркетингових комунікацій, який дає можливість відслідковувати вподобання цільової аудиторії, її лояльність, досліджувати та керувати репутацією підприємства, налагоджувати зв’язки з громадськістю. Охарактеризовано закономірності симбіозу традиційних та нетрадиційних маркетингових комунікацій та взаємну інтеграцію цифрових технологій у традиційний бізнес та класичних маркетингових комунікацій фізичного середовища у підсилення діджитал-бізнесу. Наведено низку практичних рекомендацій для власників малого бізнесу щодо можливостей самостійного управління репутацією та її корекції з мінімальними витратами за допомогою інструментів соціальних мереж. Розглянуто особливості збільшення відвідуваності веб-сайту за допомогою контенту, можливість дослідження інтересів та вподобань цільової аудиторії через соціальні медіа, вплив на громадську думку через спільноти за інтересами та системне спілкування з цільовою аудиторією за допомогою соціальних мереж. ru
dc.publisher РВЛ ЦНТУ, ru
dc.relation.ispartofseries Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції;І ЧАСТИНА
dc.subject маркетингові комунікації, зв’язки з громадськістю, цифровий маркетинг, спільноти за інтересами, інтегровані (TTL) комунікації. ru
dc.title Яковенко Р.В.; Базака Р.В.; Кандиба М.А. ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В СИСТЕМІ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ ru
dc.title.alternative Проблеми і перспективи економічного розвитку в умовах модернізаційних процесів в Україні та світі : матеріали всеукр. наук.-практ. конф., 12 груд. 2023 р., м. Кропивницький / Центральноукраїн. нац. техн. ун-т, каф. економіки, підприємництва та готельно-ресторанної справи ; [редкол. : А.А. Тихий, В.В. Зайченко та ін.]. В 2х частинах. Ч.1. Кропивницький : РВЛ ЦНТУ, 2023. – 203 с. ru
dc.type Book ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись