dc.contributor.author |
Базака, Роман Вікторович |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-06T13:25:53Z |
|
dc.date.available |
2024-01-06T13:25:53Z |
|
dc.date.issued |
2023-12-12 |
|
dc.identifier.citation |
Сьогодні інтернет представляє доступ до значного масиву програмного забезпечення та сервісів, які дозволяють маркетологу досліджувати репутацію фірми в засобах масової інформації в мережі, зокрема платформи для моніторингу репутації в соціальних мережах. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/8626 |
|
dc.description.abstract |
У тезах охарактеризовано особливості функціонування сучасних діджитал-технологій, а саме спільнот за інтересами в соціальних мережах «Фейсбук» та «Інстаграм» як сучасного інструменту в системі маркетингових комунікацій, який дає можливість відслідковувати вподобання цільової аудиторії, її лояльність, досліджувати та керувати репутацією підприємства, налагоджувати зв’язки з громадськістю. Охарактеризовано закономірності симбіозу традиційних та нетрадиційних маркетингових комунікацій та взаємну інтеграцію цифрових технологій у традиційний бізнес та класичних маркетингових комунікацій фізичного середовища у підсилення діджитал-бізнесу.
Наведено низку практичних рекомендацій для власників малого бізнесу щодо можливостей самостійного управління репутацією та її корекції з мінімальними витратами за допомогою інструментів соціальних мереж. Розглянуто особливості збільшення відвідуваності веб-сайту за допомогою контенту, можливість дослідження інтересів та вподобань цільової аудиторії через соціальні медіа, вплив на громадську думку через спільноти за інтересами та системне спілкування з цільовою аудиторією за допомогою соціальних мереж. |
ru |
dc.publisher |
РВЛ ЦНТУ, |
ru |
dc.relation.ispartofseries |
Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції;І ЧАСТИНА |
|
dc.subject |
маркетингові комунікації, зв’язки з громадськістю, цифровий маркетинг, спільноти за інтересами, інтегровані (TTL) комунікації. |
ru |
dc.title |
Яковенко Р.В.; Базака Р.В.; Кандиба М.А. ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В СИСТЕМІ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ |
ru |
dc.title.alternative |
Проблеми і перспективи економічного розвитку в умовах модернізаційних процесів в Україні та світі : матеріали всеукр. наук.-практ. конф., 12 груд. 2023 р., м. Кропивницький / Центральноукраїн. нац. техн. ун-т, каф. економіки, підприємництва та готельно-ресторанної справи ; [редкол. : А.А. Тихий, В.В. Зайченко та ін.]. В 2х частинах. Ч.1. Кропивницький : РВЛ ЦНТУ, 2023. – 203 с. |
ru |
dc.type |
Book |
ru |